yeni şarkı sözleri

ŞEBNEM FERAH SÖZDE NAMUS ŞARKI SÖZLERİ

ŞEBNEM FERAH SÖZDE NAMUS ŞARKI SÖZLERİ

Ah, ah annem
Bugün öldüm ben
Bir düğmeyle
Delip geçti tam göğsümden

Tahrik olmuş
Aklı durmuş
Davetkarmış her halim
O masum, ben namussuz

Çaldığınız hayallerim
Bağladığınız ellerim
Kimse duymadı sesim
Kaç kez öldürdünüz

Gömdünüz konuştunuz
Hapse girip çıktınız
Elleriniz kollarınız hala sürüyor
Tecavüz

Ah, ah annem
Bugün vuruldum ben
Bir an yıllar sürdü
Kan yağdı gökyüzünden

Kendi aczini bana
Yükleyip rahatlama
Sözde namusunuzla
Kaç kez öldürdünüz

Gömdünüz konuştunuz
Öyle kirli ruhunuz
Sahte namusunuzla hala sürüyor
Tecavüz

Ah, ah dünya
Bir doğurdun, bin öldürdün
Gücüm yetmedi
Kendine iyi bak dünya

ŞEBNEM FERAH 2018 PARMAK İZİ ALBÜMÜ ŞARKILARI

Şebnem Ferah-Şarkılar Yalan Söylemez
Şebnem Ferah-Başka Bir Yol Var
Şebnem Ferah-Koridor
Şebnem Ferah-Küllerinden
Şebnem Ferah-Vicdan
Şebnem Ferah-Son Tango
Şebnem Ferah-Parmak İzi
Şebnem Ferah-Sözde Namus
Şebnem Ferah-Kıramazsın
Şebnem Ferah-Koyu

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.