yeni şarkı sözleri

MERT KOÇAK DEPRESYONDAYIM ŞARKI SÖZLERİ

MERT KOÇAK DEPRESYONDAYIM ŞARKI SÖZLERİ

Hadi gel biraz ilgilen
Sen bana iyi gelicen
Al beni sar koynuna
Depresyondayım

Hadi dön, bir bak
Kalbim seninle gel
Bir ses ver yak
Ateş tenimde sen

Hadi dön, bir bak
Kalbim seninle gel
Bir ses, feryat
Ölürüm seninle ben

Hadi gel biraz ilgilen
Sen bana iyi gelecen
Al beni sar koynuna
Depresyondayım zaten

Yok yok içmiycem
Sarhoş mu edicen?
Geren yok ki bunlara
Sen sar sarhoş olurum zaten

Depresyondayım...

Hadi dön, bir bak
Kalbim seninle gel
Bir ses, feryat
Ölürüm seninle ben

Hadi gel biraz ilgilen
Sen bana iyi gelecen
Al beni sar koynuna
Depresyondayım zaten

Yok yok içmiycem
Sarhoş mu edicen?
Geren yok ki bunlara
Sen sar sarhoş olurum zaten

Yine gözlerimdesin bakışınla
Dudaktan kalbe akışınla
Beni çıra gibi yakışınla
Küle döndürdün aşkı

Hadi gel biraz ilgilen
Sen bana iyi gelecen
Al beni sar koynuna
Depresyondayım zaten

Yok yok içmiycem
Sarhoş mu edicen?
Geren yok ki bunlara
Sen sar sarhoş olurum zaten

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.