yeni şarkı sözleri

EVREN BESTA-EZHEL- DR.ZEHİR TÜRBÜLANS ŞARKI SÖZLERİ

EVREN BESTA-EZHEL- DR.ZEHİR TÜRBÜLANS ŞARKI SÖZLERİ

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

Her yerde siren sesi kim bilir kim hayatı frenledi
Işıklar yanıp söner hatırladım diren Gezi
Kafamda tripliydi iyiydi yani içtiğimiz
Kaldırır pisliğini her adamım şehrin
Olsam en azılı rapçi olur en akıllı tepki
Bu sistem için bir bak he azınlık haklı
Çünkü dertler aşar beni, ben de kafam iyice bilendi
Kendini bilmeyen kimse olamaz efendi
Fakat ampul yansın derken içinde gez ambulansın
Su veren itfaiyenin hortumuyla bırak sulansın
Bu yangın beni de etti çok duyarsız bu toplum
Uyarsan da yanlışta Ankara'nın sokakları büklüm
Lan bu nasıl iklim?
Üşümemek lüksüm
Şükür etmek mümkün de üç gün
En fazla türbülansta transtaydım
Semah dönerim yaşıyorken şansla
Bi şeyler öğrenen her bir branşta
Her gün bir sınavsa okul zaten saçma ve laçka
Bu da yaş pasta, aşık Ezheliyim meşrebim rasta

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

Burası Ankara çıkılır her yola
Kafamda fıçı bira bir elimde cigara
Sokakta ayık ol bu bebe Rock&Roll
Bütün günahlarım yapışır yakana
Elinin terini sil var çıkar yolu
O yolun sonuna yürünür kol kola
Cehaletin cesur yapıyor seni ama
Mahallenin bebeleri alır seni kafa kola
Ben bu şehirde kalıcıyım oğlum
Soluma otur sağdan döner dedikodum
Sigarayı yak bi' fikir ateşle
Tam güneş batarken
Ey bum!
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Karardı hava yine kafamda bi' fikirle
Aydınlanmak gerekli gözler açılsın diye
Yakın dövüş sanatıdır bi' kelime bi' kaç hece
Dumanlanan kafa vurur iki lafın beline
La bebe sana dedim küfrüme çok takılma
Aldatır duydukların sen ona kulak kapa
Adresimi verirsin o cehennemi sorana
Zebaniye dikkat et! Sarmasın makaraya.
Bu bana şekil olamaz
Cambaz ile kurnaz birbirinden akıl alamaz
Açık seçik akıl kaçık zeki çocuk ama sert
Ankara da bana ders olur ama sana dert

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

O ne siren sesi la ha ambulansmış
Kafam güzel oldu ah türbülansmış
Zaten dertlerim bendimi aşmış
Ankara sokakları dön dolaşmış

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.