yeni şarkı sözleri

ÇAĞLAYAN TOPALOĞLU NUMARA ŞARKI SÖZLERİ

ÇAĞLAYAN TOPALOĞLU NUMARA ŞARKI SÖZLERİ

Hergün takvimden bir yaprak
Eksiliyor çekiyor mu toprak
Hayali için savaş veren de var
Kimisi de doğuştan tam korkak

Yüz kişi tanıdım doksanı tıs
Bro kanka diyenlerden tırs
Sömüren sömürene bünyeleri
Kemiriyor içimizi bir garip hırs

Numaranı versene kaydedeyim
Kayboldu geri dönüş biletim
Dök aklındakileri diline
Valla yok kötü bir niyetim

Nazın çok uzamasın haddinden
Kalbinle konuş ben bilmem
Dut yemiş bülbül oldun
Böyle mi gördün annenden

Numaranı versene kaydedeyim
Kayboldu geri dönüş biletim
Dök aklındakileri diline
Valla yok kötü bir niyetim

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.