yeni şarkı sözleri

AYSEL YAKUPOĞLU BİÇARE ŞARKI SÖZLERİ

AYSEL YAKUPOĞLU BİÇARE ŞARKI SÖZLERİ

Ne geçti eline ne söyle
Ömrümüzden ömür gitti
Kor düşürdün yüreğime
Bu bedenim alevlendi

Ayrılık ne çareydi de
Benim aşkım biçareydi
Sana bir çift sözüm var da
Boğazıma düğümlendi

Hala seni bekliyorum
Yalan değil özlüyorum
Lakin şu da bir gerçek ki
Ben imkansızı seçiyorum

Hala seni bekliyorum
Yalan değil özlüyorum
Lakin şu da bir gerçek ki
Ben imkansızı seçiyorum

Öyle böyle değil sedan
Anlamadın vefasız yar
Dört bir yanım senle dolu
Yoksan buralar bana dar

Her haline her tavrnına
Hayrandım ben be zalim yar
Ne gelirse senden gelsin
Bu yürek zaten tarumar

Hala seni bekliyorum
Yalan değil özlüyorum
Lakin şu da bir gerçek ki
Ben imkansızı seçiyorum

Hala seni bekliyorum
Yalan değil özlüyorum
Lakin şu da bir gerçek ki
Ben imkansızı seçiyorum


Söz - Müzik: Özlem Güneykaya

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.