yeni şarkı sözleri

YILDIZ TİLBE ÜZÜLMEYECEKMİŞİM ŞARKI SÖZLERİ

YILDIZ TİLBE ÜZÜLMEYECEKMİŞİM ŞARKI SÖZLERİ

Onun bi dokunuşu
Canın tam okunuşu
Bir yerde çoktan gece
Bir yerde gün yeni başlıyor
Hayalim beni kıpırdatmıyor
Bakarım resmine dalarım derine
Ellerin dualıysa bana aşkını dile
Ateşlendim dalgalandım
Başım döndü uçtu aklım
Doktora gittim stresmiş hepsi
Üzülmeyecekmişim

Kalbime baktı ağlayacaktı
Çok sevmeyecekmişim
Doktora gittim filmimi çekti
Sen aşıksın dedi
Kitap önerdi ilaç yazmadı
Beni sana gönderdi

Kanun gibi duruşun
Kalbinle savunuşsun
Bu aşkın kuyusunda
Sensin benim yusufum
Hayat bozgunu benliğime
Acıkır susarız
Sevişir doyarız
Dört duvara sığmayız
Biz insanız

Ateşlendim dalgalandım
Başım döndü uçtu aklım
Doktora gittim stresmiş hepsi
Üzülmeyecekmişim
Kalbime baktı ağlayacaktı
Çok sevmeyecekmişim
Doktora gittim filmimi çekti
Sen aşıksın dedi
Kitap önerdi ilaç yazmadı
Beni sana gönderdi

2018 YILDIZ TİLBE KIŞ GÜLLERİ ALBÜMÜ
Yıldız Tilbe-Hele Bir Dokun, Hele Bir Yan
Yıldız Tilbe-Kış Gülleri
Yıldız Tilbe-Dağıldım Biraz
Yıldız Tilbe-Bir Seni Tanırım
Yıldız Tilbe-Tek Çaren Olsaydım
Yıldız Tilbe-Yokluğuna Delirdiğim
Yıldız Tilbe-Acı Gönlüm
Yıldız Tilbe-Üzülmeyecekmişim
Yıldız Tilbe-Gökyüzünde Yıldızlarca

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.