yeni şarkı sözleri

HAKKI BULUT VUSLAT ÇİÇEKLERİ ŞARKI SÖZLERİ

HAKKI BULUT VUSLAT ÇİÇEKLERİ ŞARKI SÖZLERİ

Ay doğar mehtabım, ışığım oldun bana
Suda açan nilüferin çiçekleri oldun bana
Sevilmeyi sen öğrettin, ben aşkı senden öğrendim
Neden seni unutmayı öğretmedin ki bana
Sıcaklığından uzak bakışıyor yüreğim
Seninle mutlu olmaktı dünyada tek dileğim
Vuslat çiçeklerinin ortasında bıraktın
Semada yankılanır isyanım intizarım
Sensiz bu alemde mutluluğum hep yarım

Bu şehirde huzurum bu bedende nefestin
Korkuttuğum her durumda sığındım yerimdin
Sen ömrümün gayesi varlığıma nedendin
Neden bu son vedadır artık gelmem demedin

Söz-Müzik: Hakkı Bulut

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.