yeni şarkı sözleri

KOLERA VARSA YOKSA ŞARKI SÖZLERİ

KOLERA VARSA YOKSA ŞARKI SÖZLERİ

Üzül düşün taşın bittim düşünecek bir başım yok
Varsa yoksa sen oysa sende hala benden iz yok
Biliyorum sus söyleme ey her şeyi bilenim yok bize hiç yol hiç yol hiç yok hiç yok
Diliyorum birleşecek ayrıysa da yollar yolumuz aynı yol
Doydum her şeye daha daha ne olacak zaten daha daha ee? Eh bu da oldu e daha daha ne? Yok tadı yaşamın yokluğun bahane.Koşsam beyaza kolumdan tutup çeker beni gölgem siyaha tahmini en kısa sürede somurtuk gülmene vermiyor izni ve ben diyemem dokun yakmam elini cayırdamışım düşünürken seni ister istemez ben yangın yeri sana yakınken herşeyden uzak biri kaymaz kalp ona dikişli dolu dünyada bir tek o varmış gibi hoş geldin bana kop kıyametim bana senden başka bir son olamaz ki

Ne kadar çabalasam da erişemem çok yüksektesin çok
Kolayım oysa sana benimse sana çıkan bir yolum yok
Her yanım sen oldun kendimi görecek gözüm yok bürüdün aklımı hiç düşünemem ki başka düşüm yok
Sen çiçek açan ağaç benimse kurumamış bir dalım yok şımartır yağmur seni beni es geçer ölmüşe damla yok.İsterim bir günlüğüne seni unutayım tek ben kalayım çok isterim ben bir günlüğüne beni hatırlayayım yine ben olayım.Hiç miyim? Ya da herşey miyim?Ağır siste nasıl kendimi göreyim her yer sen bana her yer sen dört yana bakıyorum her yer sen.Aklıma gelen hep geliyor başıma eninde sonunda olacak oluyor hoşuma gitmiyor boşuna uğraşım tırmanıyor canım burnumun ucuna.Tüm zorluklara rağmen ulaştırıyor yükünü deve gideceği yere gecikse de gideceği yere.Çölü geçmekten zor sana varabilmek ısrar ediyorum illa sen diye ille de sen derdim yok tek takıntı sen vaz geç deyip unutabilsem unuturum vaz geçmek istersem ama tek beyin olmuşken senlen ayıramam ki seni asla benden.
Ne kadar çabalasam da erişemem çok yüksektesin çok
Kolayım oysa sana benimse sana çıkan bir yolum yok
Her yanım sen oldun kendimi görecek gözüm yok bürüdün aklımı hiç düşünemem ki başka düşüm yok

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.