yeni şarkı sözleri

CAN YÜCE AKLIM GİDER AKLINA ŞARKI SÖZLERİ

CAN YÜCE AKLIM GİDER AKLINA ŞARKI SÖZLERİ

Zoru seven zorla yolu aşar.
Zorsun tabi sende yolum azar
Aşk dediğin herkesi bozar
Elim her şeyi yazar ona susar

Kalbin kalbime zoru ne
Kırıyor beni canı isteyince
Canım istesen de, canım gel desende
Hatalar bir kere yapılır bende
Aklım gider aklına
Çünkü aklım aşık onun aklına
Ahdım olsun bahtına
Kurulacağım senin gönül tahtına

Aklım kaçar aklınla
Çünkü senin aklın akıllı aklımdan
Geçip gider bak yarınlar
Bu devirde bütün aşklar yarımlar

Çoğum gitti, azım kaldı
Çoğum sendin canım yandı
Hep istedim, hiç olmadın
Zorlayarak zora oynadım
Zaman bizi bizden aldı
O zaman hiçbir şeyimiz kaldı
Hep istedim hiç olmadı
Zora koşarak zora oynadım

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.