yeni şarkı sözleri

BURCU FURTUN SEVGİLİLER GÜNÜ ŞARKI SÖZLERİ

BURCU FURTUN SEVGİLİLER GÜNÜ ŞARKI SÖZLERİ

Tavladın mı beni kafanda
Avlanır mıyım bi taşla
Sen beni tanımadın daha
Sanki yok buna sabrında

Çok yeniyiz daha dur bi dakka
Sevgililer günü tribi atma
Ben gelemem bir anda o kafaya
Dün bir bugün iki

Laf lafı açmıyorsa konuşma
Üstüm başım tarzıma karışma
Her kadehin sonunda dokunma
Hop
Çek Elini

Çok kişi oldu hepsi de senin gibi
Bir yanımı sevdi bir yanımı sevmedi
Pembe ayılarla kalpli pastalara
Karnım tok benim bu numaralara
Sahici sözlerin varsa söyle
Yapma çiçeklerinle gelme bana

Çok yeniyiz daha dur bi dakka
Sevgililer günü tribi atma
Ben gelemem bir anda o kafaya
Dün bir bugün iki

Laf lafı açmıyorsa konuşma
Üstüm başım tarzıma karışma
Her kadehin sonunda dokunma
Hop
Çek Elini

Her sene Şubat ayı
Göz gözedir alayı
Fiyonklu kutular
Bıdı bıdı konular
Aşkı bir güne sıkıştırdılar
Durmadılar atıştırdılar

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.