yeni şarkı sözleri

AYBÜKE POÇAN BAŞKA HAYATLARDA ŞARKI SÖZLERİ

AYBÜKE POÇAN BAŞKA HAYATLARDA (HAYAL Mİ GERÇEK Mİ) ŞARKI SÖZLERİ

Gördüklerim değil beni gömdüklerim kanattı
Ellerim değil beni kanatlarım yaşattı
Siz değil beni bu zamanlar mutsuz etti
Geç değil geçmemişlik çok etkiledi
Beni ben yapan her şey ikinci planda
Seni sen yapan herkes geride kalmışsa
Çık karşıma otobüste ya da durakta
Bak bana tanır gibi başka hayatlarda
Gördüklerim değil beni gömdüklerim kanattı
Ellerim değil beni kanatlarım yaşattı
Siz değil beni bu zamanlar mutsuz etti
Geç değil geçmemişlik çok etkiledi
Beni ben yapan her şey ikinci planda
Seni sen yapan herkes geride kalmışsa
Çık karşıma otobüste ya da durakta
Bak bana tanır gibi başka hayatlarda

ENES BATUR HAYAL Mİ GERÇEK Mİ FİLM MÜZİĞİ AYBÜKE POÇAN BAŞKA HAYATLARDA...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.