yeni şarkı sözleri

ARİ BAROKAS YANGIN VAR ŞARKI SÖZLERİ

ARİ BAROKAS YANGIN VAR ŞARKI SÖZLERİ

Bir dertlinin feryadıyım
Beş dakkalık dermanıyım
Berbunneyi biliyorum ben türkümü söylüyorum
Bir söylemez bir derdi var dipden gelen bir sesi var
Besleyerek susturamaz
Hiç doymayan bir nefsi var
Aglamakla sönmez içinde yüzünde gözünde yangın varr
Bir yol çıkar karşısına
Kalkmış gider tam tersinee

Gide gele yalnız kalır ateş düşer tan gögsüne
Dur deseler bekleyemez sır verseler saklayamaz aşk yolunu bilmez imiş yar verseler koklayamaz
Aglamakla sönmez içinde yüzünde gözünde yangın varr
 Yangın var Yangın var yangın var
Bak yene pişmanlıklar geliyor
Bir biri etrafında dönüyor
Yüregi yanar yüregi yanar yüregi yanaaaar
Belli ki her halinden çekiyor
Git gide geç kaldıkça eriyoooor
Yüregi yanar yüregi yanar Yüregi yanaaaar
Bir dertlinin feryadıyım
Beş dakkalık dermanıyım
Derman degil biliyorum
Son sözümü söylüyorum
 İnsan yaşar ölmez gibi gerçekleri bilmez gibi
Altı üstü beş metrelik bir bez ile gitmez gibi
Ağlamakla sönmez içinde yüzünde gözünde yangın varr
Yangın var Yangın var Yangın var
Yangın var Yangın var Yangın var

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.