yeni şarkı sözleri

MUSTAFA CECELİ SİMSİYAH ŞARKI SÖZLERİ

MUSTAFA CECELİ SİMSİYAH ŞARKI SÖZLERİ

Aklıma geldikçe senin gözlerin,
Kimse bilmez, seni nasıl özledim,
Sanma sakın yoldan geri dönerim,
Söyle, seni nerede bulabilirim?

Yola çıktım tam şu anda aniden,
Ve dönmeyeceğim seni tekrar görmeden,
Vazgeçtim ben, kan kırmızı kalbimden,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.

Acılarım tutun beni, kaldırın,
Aşkın gelmiş, geçmişine saydırın,
Suçum aşksa, ben cezama razıyım,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.
Suçum aşksa, ben cezama razıyım,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.

Bir yağmur yağsa yüzüme-yüzüme,
Kalbim yeter, daha fazla üzülme,
Su değsede baştan aşağı tenime,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.

Acılarım tutun beni, kaldırın,
Aşkın gelmiş, geçmişine saydırın,
Suçum aşksa, ben cezama razıyım,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.
Suçum aşksa, ben cezama razıyım,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.

Şöyle biraz uzansam bir kuytuya,
Düşman oldum sanki ben bu uykuya,
Hiç görünmez oldum senin uğruna
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.

Yola çıktım tam şu anda aniden,
Ve dönmeyeceğim seni bir kez görmeden,
Vazgeçtim ben, kan kırmızı kalbinden,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden,
Simsiyahım, farkım yok hiç geceden.


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.