yeni şarkı sözleri

İNTİZAR-SERKAN KAYA ASLA BİTMİYOR ŞARKI SÖZLERİ

İNTİZAR-SERKAN KAYA BİTMİYOR ŞARKI SÖZLERİ

Gece bir başka güzel gündüz bir başka güzel
Soğuyamıyorum ondan
Düştüm aşkının içine üzüyor çok sevsem de
Bazen kaçtım bu durumdan

Her halimi biliyor
Yine alttan alıyor
Kalbimi okuyor sanki
Bana aşkla sarılmadı
Özenmedi korumadı
Tanımak yetmiyor inan ki

Seni bırakıp gitmeleri gözüm kesmiyor
Yar muamma dedim ama buna yetmiyor
Kırılsam da üzülsem de gözüm kesmiyor
Sonsuz bir aşk benden sana asla bitmiyor
Kırılsam da üzülsem de içim küsmüyor
Sonsuz bir aşk benden sana asla bitmiyor

1 Konu Sen Olunca
2 İz Bıraktı
3 Gitsem Gidemiyorum
4 Asla Bitmiyor (feat. Serkan Kaya)
5 Kalbimin En Güzeli
6 Arka Mahalle
7 Güzel Güzel
8 Yar Yar
9 Zil Zurna
10 Doğum Günüm
11 Antep Çiftetellisi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.