yeni şarkı sözleri

ENES BATUR SEN YERİNDE DUR ŞARKI SÖZLERİ

Buyrun benim
Birşeymi dedin
Siz aşağıdasınız
Ben zirvedeyim
Kralı izliceksen bilet vereyim
Üzüldünmü sen yazık sana bebeğim

Soran olursa 1 numarayım
Ufak ufak dağılın
Ben nirvanayım
Yetişemezki bana nirvananın alayı
Beni izlemek bile sana balayı

Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur
Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur

Kanal açıyor koşan da yürüyen de
Kimse olamaz benim seviyemde
Havalı olcaksan beni an
Eğer beni çekemiyosan otur ve kıskan
Kalite deyince beni arıyolar
Videolarımı hep başa sarıyorlar
Zirveye sesin gelmiyo ne diyosun
Hala krallığımda ne geziniyorsun
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Sen doğuştan stapsin
Ben ise smaç
Sen küçük bir çiçeksin
Ben ise ağaç
Sen eski bir arabasın
Ben ise lambo
Sen dövüş öğreniyosun
Ben ise Rambo

Seni yormuştur bu yolculuk
Kimsede kalmamış hiç doğruluk
Bu yeterli bu nebiçim suçluluk
Benim tarzım
Azim
Çalışma
Mutluluk

Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur
Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.