yeni şarkı sözleri

TARKAN ÇOK AĞLADIM ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN ÇOK AĞLADIM ŞARKISI SÖZLERİ 

Haykırsam, duyup gelsen uzaklardan
Dokunsam bir, son bir kez sana dokunsam

Sarılsam, hayallerime sarılsam
Uzansam bir, yanı başına uzansam

Bildiğin gibi değil hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Silinmiyor hatıralar
Anladım

Bıraktığın gibi değilim hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Unutulmuyor yaşananlar
Anladım

Durdursam, zamanı geriye alsam
Buluşsak biz, kollarımdan ayrılmasan

Kavuşsak, rüyalarına çağırsan
Uyansam bir, yanı başında uyansam

Bildiğin gibi değil hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Silinmiyor hatıralar
Anladım

Bıraktığın gibi değilim hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Unutulmuyor yaşananlar
Anladım

Keşkelerim olmasaydı
Özler miydim bu kadar seni?
Hiçbir zaman affetmedim kendimi
Nereye gitsem yanımda götürdüm hasretini
Eski ben değilim inan
Sadece bir yarım insan...

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.