yeni şarkı sözleri

TARKAN BENİ ÇOK SEV ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN(10) BENİ ÇOK SEV ŞARKI SÖZLERİ

Bir kavga nasılda hoyrat
Savaşırken savrulurken büyüttü hayat
Ben sensiz yapayalnızdım
Suyum oldu, aşım oldu ama aşksızdım

Bir vurgundu geçtiğim yollar
Düşe kalka yaşanır mı öğretir yıllar
Ben sensiz her şeye sustum
Koca dünya dönüyordu içinde yoktum
Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme

İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme

Tut elimden beni çok sev,
Kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev
Bir günlük sevme

İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme

Bir sabahsız geceydi gönlüm
Gün misali gözlerinde güneşi gördüm
Bir dertli rüzgardım estim
Umudum sen, huzurum sen yeniden doğdum

Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme

Söz: Günay Çoban Müzik: Serkan İzzet Özdoğan

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bencede

      Sil
    2. arkadaşlar bu çok güzel bir şarkı bana like atmayı unutmayın ve aşkın yaşı yoktur şarkı ile ilgili bir şey söyledim haaaaaaaa

      Sil
  2. Bu klipte ben oynamalıydım.Çok güzel olmuş aşkım tarkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım salakmısın o evli sen klipin nersinde oynayacaqdın.😈

      Sil
  3. Düşe kalka yaşanır mış öğretir yıllar..

    Bir sabahsız geceydi ruhum..
    Gün misali gözlerinde güneşi buldum..

    Merhaba doğrusu böyle olacak yanlış olmuş düzeltirseniz sevinirim. Dinlerken takip ettim :) ^^ İyi günler.

    YanıtlaSil
  4. hayranııyım bu adamın favorimsin tarkan abi seni çok seviyorum dilek ablaylada çok yakışıyorsunuz allah nazarlardan saklasın iyiki varsınız sizi seviyorum arkanızdayız....

    YanıtlaSil
  5. cansın sen can

    YanıtlaSil
  6. sarkı çok güzel insan tekrar dinkemek istiyor

    YanıtlaSil
  7. cok guzel bir sarki

    YanıtlaSil
  8. Bizim şarkımız. Hande + Caner

    YanıtlaSil
  9. I love you tarkan şarkın çok güzel

    YanıtlaSil
  10. I love you tarkan şarkın çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız19 Mart

      bu şarkı bizi anlatıyor be sevgili

      Sil
  11. Adsız16 Şubat

    bence güzel degil ilk cıktıgı için insana tatlı duygu yaşatıyor hepsi bu

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.