yeni şarkı sözleri

SANCAK SEN GEL SABRET ŞARKI SÖZLERİ

SANCAK SEN GEL SABRET ŞARKI SÖZLERİ

Bıraktığın bu yük omuzlarımda
İnan bir parça yok umutlarımda
Beklerim de yine var gücümle seni
Yar yanım yerine, uykularımda olman
Canımı yakıyor

Ne güneş doğar bugün
Ne ay camımda
Sen nasılsın hem kimin yanında

Her gece görüyorum inan ölüyorum
Bunu bile bile nasıl olduğumu sorman
Canımı yakıyor

Gel sen sabret, benim yerime
Söyle şimdi ellerin, kimin yüzünde
Gel de ölme, senin elinde
Kimler sana dokunmuş, benim yerime

Bana sordun mu atarken yangınlara
Yine de gururumu saçtım da yollara
Off
Canımı yakıyor

Söz - Müzik: Sancak

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.