yeni şarkı sözleri

TARKAN-SEZEN AKSU CEYLAN ŞARKI SÖZLERİ

YAŞAR GAGA feat TARKAN-SEZEN AKSU CEYLAN ŞARKI SÖZLERİ

[TARKAN]
Ah yüreğimde dörtnala atlar
Atların sağrısında kanatlar
Sağ yanım boydan boya Mezopotamya
Sol yanımda Rumeli ağıtları patlar
Sağ yanım boydan boya Mezopotamya
Sol yanımda Rumeli ağıtları patlar

Gözlerime astılar seni ceylanım
Gözlerime astılar seni
Ceylanım kör oldum ben
Ne havan topu ne mermi
Senle vuruldum ben

Gözlerime astılar seni
Ceylanım kör oldum ben
Ne havan topu ne mermi
Senle vuruldum ben

Ah gözümün yaşı sel Selanıik
Diyarbekir’e bir türkü selalık

Gezme ceylan bu dağlarda gezme
Gece gerdanlık gündüz mezarlık
Gezme ceylan bu dağlarda gezme
Gece gerdanlık gündüz mezarlık

[SEZEN AKSU]
Gözlerime astılar seni
Ceylanım kör oldum ben
Ne havan topu ne mermi
Senle vuruldum ben

[TARKAN]
Gözlerime astılar seni
Ceylanım kör oldum ben
Ne havan topu ne mermi
Senle vuruldum ben

[SEZEN AKSU-TARKAN]
Gözlerime astılar seni
Ceylanım kör oldum ben
Ne havan topu ne mermi
Senle vuruldum ben

Söz - Müzik: Sezen Aksu 

20 yorum:

  1. Resmensiyasetkokuyormesjveriyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Mesajverensiyasisarki.

    YanıtlaSil
  3. Mesajverensiyasisarki.

    YanıtlaSil
  4. Tamamen Algı yönetimi, Sezen Aksu bu konuda arsız,tarkan tevetoğlu da yaver. İnsan bir şarkıda Havan topu kelimesini neden kullanır? Pkk nın yaptıklarını meşrulaştırıp TSK nın yaptıklarını can yakan eylem olarak gösterip halkı bilinç altında Tsk düşmanı olarak kışkurtmaktan başka birşey değil. Gece gerdanlık gündüz seyranlık mardin için söylenen bir söz , gezme ceylan bu dağlarda urfaya ait bi türkü, ancak sadece diyarbekir deniyor ki Türkçe de Diyarbakır dır, hangi dilde yazıyosun şarkıyı da diyarbekir diyosun? Dikkatli olmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum sana tam bır mesrulastırma nıcın bu duetlerı olen mehmetcık ıcın seslendırmıyolar kandırılıp kacırılan cocuklar ıcın aglayan analar ıcın veya sureyıde olen acımasızca katledılen yerınden edılen kısıler ıcın daha cok soylenecek sozler var.

      Sil
    2. Ya saçmalamayı bırakın artık herseye de bir kulp takmayın

      Sil
    3. Adsız19 Ocak

      Bu ülkenin gerçeklerine sizin gibi kör sağır dilsiz değiller diye mi zorunuza gidiyor?!
      Bi Ceylan ya da ailesi olmadınız hiçbir zaman anlayamayacaksınız bu yüzden de yazık!

      Sil
  5. Diyarbakır da ölen ceylan isimli bir çocuk için yazılmış şarkı

    YanıtlaSil
  6. şimdiye kadar böylesini dinlemedim 👌👌

    YanıtlaSil
  7. GECE MAVİSİ06 Temmuz

    Kimsenin haddi değil Sezen Aksu ve Tarkan'ın Vatan Sevgisini sorgulamak, Ceylan koyun otlatırken bulduğu havan mermisi patlayınca can veren bir masum çocuk,Diyarbakır / Diyarbakır tartışması da bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın eseri. Diyar-ı Bekir' dir aslı, ne Türkçesi ne Diyarbakır'ı cahil cahil yorum yapıyorsunuz, niyet sorgulamayın, onlar Ceylan için, bize ne demediler, canımıza değen bir şarkı yazdılar, SİZ naptınız ? KOMİK OLMAYIN !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız16 Temmuz

      Bilgili insan ne söylese insani söyler. Cahil de ne versen yer misali...

      Sil
  8. On numara doymuyorum dinlemeye ������
    Emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Abi iyice saçmalamaya başladınız bu şarkı havan topu ile ölen diyarbakırlı 13 yaşındaki ceylan önkol için yazılmıştır. Siyaset ile zerre alakası yoktur her b.ka da bi kulp bulmayın

    YanıtlaSil
  10. Abi Siyasetten anlayanlar bu şarkının siyaset ile alakası olmadıgını anlardı işin özeti şu; Ceylan Önkol 13 yaşında Diyarbakırlı bir çobandır. Diyarbakır'ın Licê ilçesine bağlı Şenlik köyü Hambaz mezrasında, 28 Eylül 2009 günü hayvanlarını otlattığı sırada Yayla Karakolu'ndan atılan havan topu ile öldürülmüştür. Yani hiçbir şekilde siyaset ile alakası yoktur. Götünüzden uydurmayın

    YanıtlaSil
  11. "28 Eylül 2009 günü hayvanlarını otlattığı sırada Yayla Karakolu'ndan atılan havan topu ile öldürülmüştür." yani asker bilerek görerek nişan alarak on yaşındaki bir çocuğu mu öldürdü ki, "öldürüldü" deniyor.. sözlerin bütünü bal gibi pkk propagandası.. pkk'nın bizzat kurşunladığı 1 yaşındaki bebek için niçin şarkı yapmadı sezen aksu ?

    YanıtlaSil
  12. Adsız13 Ekim

    Çok güzel bir şarkı olmuş TARKAN ve SEZEN AKSU çok iyibir iş çıkarmışlar.Herkes yanlış anlıyor.Bu tarz şarkılar çıkarmaya devam edin TARKAN ve SEZEN AKSU!!! TEBRİKLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız25 Mart

      katılıyorum kesinlikle

      Sil
  13. Diyarbekir olarak söylenmesi doğrudur.bunda bir hata yok halk ı da Diyarbekir kullanır ayrıca eski ismi olarak da bilinir.politık bir şarkı olarak da algılanması çok garip bir çok Ahmet kaya şarkısın da alası var .ki ben Ahmet kaya şarkılarini severim siyaset olmasına rağmen bu şarkı bit ağıt bir isyan. Bir babanın bir annenin yüreğinin yangını .tabi bazılarına rahatsızlık vermiş konduramamis.diyarbekir degil de kostantapolismi yazmaliydi sezen aksu?

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.