yeni şarkı sözleri

YILDIZ TİLBE SEVGİLİLER GÜNÜ SÖZLERİ

YILDIZ TİLBE SEVGİLİLER GÜNÜ ŞARKISI SÖZLERİ

Birazcık ordan birazcık burdan
Birazda şurdan öpeyim mi?
Dudaklarında, ayaklarında, her tel saçında gezeyim mi?
Gözlerimi açmadan sesimi çıkarmadan
Kimseye duyurmadan seveyim mi?
Bak aşkım bak, 14 Şubat
Nice yıllar aşkımıza
Bak aşkım bak, 14 Şubat
Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün
Sevgililer günü bir kez
Sen bir başkasın bunu bilsin herkes
Sevgililer günü bir kez
Sen bir başkasın bunu bilsin herkes
Kilitlenmişsem, anahtarımsın
Ateşlenmişsem, ilacımsın
Sen benden hazla bana aşıksın
Gönül dolusu heyecansın
Sen ülkesin ben şehir
Sen zindansın ben esir
Sana herşey veririm sen hayatsın
Bak aşkım bak, 14 Şubat
Nice yıllar aşkımıza
Bak aşkım bak, 14 Şubat
Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün
Sevgililer günü bir kez
Sen bir başkasın bunu bilsin herkes
Sevgililer günü bir kez
Sen bir başkasın bunu bilsin herkes

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.