yeni şarkı sözleri

MUSTAFA CECELİ-İREM DERİCİ KIYMETLİM ŞARKI SÖZLERİ

MUSTAFA CECELİ-İREM DERİCİ KIYMETLİM ŞARKI SÖZLERİ

Mustafa Ceceli'nin 2017 yeni albümü piyasaya çıktı. Mustafa Ceceli'nin yeni albümü "Kırdı Zincirimi Aşk" 14 şarkıdan oluşuyor. İlk klip çalışması da İrem Derici ile düet yaptığı "Kıymaetlim" şarkısına geldi.. İşte o şarkının sözleri ve albümdeki diğer şarkılar...

MUSTAFA CECELİ-İREM DERİCİ KIYMETLİM
Seni benden alamazlar
Fırtınada kalamazlar
Canım, canım, gülüm

En kıymetlim

Beni sensiz bulamazlar
Kuşlar bile uğramazlar
Canım, canım, gülüm
En kıymetlim

Akşamlar ve sabahlar
Benim için hep aynılar
Bakamam ki, ne gerek var
Niye var ki bu aynalar?
Üstümdeki hırkada bak
Hala saçının teli var
Akıllanır sanma beni
Burda hala bir deli var

Başkasını sevmemek var
Ölüb de hiç görmemek var
Bağır çağır söylemek var
Kıymetlim
Bana geri dön!

Hiç kimseyi sevmemek var
Ölüb de hiç görmemek var
Baştan sona söylemek var
Kıymetlim
Bana geri dön
Kıymetlim
Burada o yön
Akşamlar ve sabahlar
Benim hep aynılar
Bakamam ki ne gerek var
Niye var ki bu aynalar?
Üstümdeki hırkada bak
Hala saçının teli var
Akıllanır sanma beni
Burda hala bir deli var

Başkasını sevmemek var
Ölüb de hiç görmemek var
Bağır çağır söylemek var
Kıymetlim
Bana geri dön

Hiç kimseyi sevmemek var
Ölüb de hiç görmemek var
Baştan sona söylemek var
Kıymetlim
Bana geri dön
Kıymetlim
Burada o yön

Söz ve Müzik: Sinan Akçıl

2017 MUSTAFA CECELİ-ZİNCİRİMİ KIRDI AŞK ALBÜMÜ ŞARKILARI
1. Mustafa Ceceli-Kıymetlim (İrem Derici Düet)
2. Mustafa Ceceli-Zincirimi Kırdı Aşk
3. Mustafa Ceceli-Peşindeyim (Ajda Pekkan Düet)
4. Mustafa Ceceli-Ayşe
5. Mustafa Ceceli-İyi Ki Hayatımdasın
6. Mustafa Ceceli-Can Parçam
7. Mustafa Ceceli-Söz Aramam
8. Mustafa Ceceli-Hikaye
9. Mustafa Ceceli-Anmam
10. Mustafa Ceceli-Leyla
11. Mustafa Ceceli-Maşallah
12. Mustafa Ceceli-Aşk Adına
13. Mustafa Ceceli-Topla
14. Mustafa Ceceli-Ömrümüzün Baharı 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.