yeni şarkı sözleri

NURİ HARUN ATEŞ DAN DAN ŞARKI SÖZLERİ

NURİ HARUN ATEŞ DAN DAN ŞARKISI

Sesi ile bir çok kesmi etkilemeyi başaran Nuri Harun Ateş Nancy Sinatra şarkısı olan  "Bang Bang" coveri ile karşımızda. İşte Nuri Harun Ateş Dan Dan şarkısı ve sözleri...

Çok genç yaşlardayken biz
Nasılda beni severdi
Dünya bile yıkılsa
Vazgeçmem senden derdi
Dan dan nedir bu ses
Dan dan imdat nefes

Dan dan herşey bitti
Dan dan hem vurdu hem gitti
Yıllar geçti aradan
Yardım etti yaradan
Döndü geldi yalvardı
Artık çok geç kalmıştı
Dan dan vurdum onu
Dan dan aşkın sonu
Dan dan bir kurşundu
Dan dan ağladım sonradan
İşte dünya böyledir
İntikam bu söyletir
Hey Hey diyorum duymuyor
Pişman oldum gelmiyor
Şaka yaptım dedikçe
Beni hiç dinlemiyor
Dan dan vurdum onu
Dan dan aşkın sonu
Dan dan bir kurşundu
Dan dan ağladım sonradan

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.