yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ BANA HİÇBİR ŞEY OLMAZ ŞARKI SÖZLERİ

İREM DERİCİ-BANA HİÇBİR ŞEY OLMAZ ŞARKISI

Ne Olur Şimdi Elimi Tutsan ?
Bu Kaçış Beni Bezdirmez Mi ?
Ne Olur Şimdi Burada Olsan
Ayrılık Sana Zor Gelmez Mi ?
Bi Gün Demiştin Bana
Sen Her Zaman Özelsin
Bence Yalan Söyledin
Özel Falan Değildim
Buna İnanmam İçin Kuralları Çiğnedin Yalan, Yalan..
Hadi Al Beni Senden
Hadi Vur Hadi Kur Hadi Parçala
Bana Hiçbir Şey Olmaz
Ne Ararım Ne Sorarım.
Hadi Al Beni Senden
Hadi Koy Yerime Birini
Ama Bana Sarıldığın Gibi Sarılma Sakın
Şarkı Sözleri
Hadi Al Beni Senden
Hadi Vur Hadi Kur Hadi Parçala
Bana Hiçbir Şey Olmaz
Ne Ararım Ne Sorarım.
Hadi Al Beni Senden
Hadi Koy Yerime Birini
Ama Beni Unuttuğun Gibi Unutmasana…
Bi Kere Senle Yeniden Doğsam
Sonra Da Ölsem Farketmez Ki..
Gittiğin Yerde,
Beni Bir Sorsan ?
Üzülüp Seni Göndermez Mi?

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.