yeni şarkı sözleri

DERYA ULUĞ CANAVAR ŞARKI SÖZLERİ

DERYA ULUĞ CANAVAR SÖZLERİ

Derya Uluğ'un yep yeni şarkısı "Canavar" müzikseverlerle buluştu. İşte Derya Uluğ'un Canavar şarksının sözleri...

Şimdi beni beğenmez olmuş
Bana yüz çevirip gururlu dursun
Bırak bakmasın isterse sussun
Ensem ona dönük oraya konuşsun

Ne iyi büyüttüm besledim
Güzel bir nankör yetiştirdim
Elime sağlık ben ne halt ettim
Kendime bir canavar edini verdim

Bana mı aferin, yoksa ona mı?
Koynumdaki hain yılana mı?
Utanmaz olan o alem duysun
O canavar benim şah eserim
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Hazır Mısın?

Şimdi beni beğenmez olmuş
Bana yüz çevirip gururlu dursun
Bırak bakmasın isterse sussun
Ensem ona dönük oraya konuşsun

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.