yeni şarkı sözleri

BEREN DEMİRKAYA 321 ŞARKI SÖZLERİ

BEREN DEMİRKAYA 321 ŞARKI SÖZLERİ

Sen bizim için
Bir geceliğine sevmişsin
Ve bizim için
Bir kereliğine olanlardan sonra

Düşlerim kırıldı ellerimden düştüler
Olmadı yapamadım onları tutamadım
Yıktın geçtin paramparça
Topladıklarımdan bir yer bulamadım
Kendimi bulamadım

Başta yaş oldum sonra taş
Kafamı yardım kafalar güzel
Geriye saydım üç iki bir
Ben gittim
Bir elim ahta bir elim vahta
Sonuna geldim dibine vurdum
Geriye saydım üç iki bir
Ben gittim

Düşlerim kırıldı ellerimden düştüler
Olmadı yapamadım onları tutamadım
Yıktın geçtin paramparça
Topladıklarımdan bir yer bulamadım
Kendimi bulamadım
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Başta yaş oldum sonra taş
Kafamı yardım kafalar güzel
Geriye saydım üç iki bir
Ben gittim
Bir elim ahta bir elim vahta
Sonuna geldim dibine vurdum
Geriye saydım üç iki bir
Ben gittim

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.