yeni şarkı sözleri

BAHAR CANDAN YAZ MEYVESİ ŞARKI SÖZLERİ

BAHAR CANDAN YAZ MEYVESİ ŞARKISI

İşte Benim Stilim yarışmacısı Bahar Candan şarkısı Yaz Meyvesi'nin sözlerini sizler için derledik... İşte İşte Benim Stilim Bahar'ın Yaz Meyvesi şarkısının sözleri...

Hava bugün daha sıcak,
Seni gördügüm andan beri,.
Kafesi parçalayıp attım,
Özgürce sevebilmek için seni.
Yaz meyvesi tadında,
Dondurma gibisin,
Birazcık yesem,
Çok cabuk erir misin?

İki tane almayalım,
Paylasmak güzeldir,
Dudaklar buluşunca,
Dur demeyelim.

11 yorum:

  1. Adsız25 Ocak

    Bu kızı gördüğümde sinir oluyorum lan.hareketleri ilkokul hareketleri.birde ünlü sevgilisi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız03 Şubat

      ondaki para sende olsa seninde ünlü sevgilin olur :))

      Sil
  2. Adsız31 Ocak

    harika bi şarkııı
    çok seksi bir kız yaaa offf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız31 Ocak

      neresü güzel bunun ben bundan güzelim

      Sil
    2. Adsız31 Ocak

      koy resmini görelim hahahah

      Sil
  3. Adsız02 Şubat

    bu şarkıyı dinleyenler salak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiskanmayin kızı sarkisi da kendisi gibi güzel

      Sil
  4. Zekasi ilkokul seviyesi

    YanıtlaSil
  5. offf yaaaa... yani cok derin ve anlamli bir sarki vallahi!!! yani biz surda cocuklarla gunlerdir sarkinin sirrinin acamasinda calisiyoruz da

    YanıtlaSil
  6. Adsız27 Mart

    çok sexyyy kızzz varya deli oluyorum onu görünce :) çok tatlı bi kız ..

    YanıtlaSil
  7. Çok seviyorum Bahar Candanı ❤💜💛💚💙💖💗😘😍👯👸

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.