yeni şarkı sözleri

SİMGE - KAMERA ŞARKI SÖZLERİ

SİMGE - KAMERA ŞARKI SÖZLERİ

Yaşa sakın ola dünü takma
Bana bak bana bak
Dönüp hadi bana bak
Kimileri diyo bide
Şuna bak buna bak
Birileri bi çıkıyo
Konuşuyo bıdı bıdı
Genede yaşa kafan takma

Aşktan muzdarip bi çare kalmasın yarına
Dünya kah murat, kah felaket bakmıyor kavgana
Kayda geçsin düşerse tam vakti koynuma boynuma
Sevgilim hazır, düşlerim hazır, aşk vızır vızır
Kamera, kamera
Gel bu an bizim, zaman bizim, hayat benim, dibine dibine

Oy anam vay anam ben adını koyamam
Geleni göreni ha babam de babam
Sen yine bak işine yalpala sağa sola
Gide bile gecelere addaaa

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.