yeni şarkı sözleri

TARKAN - CUPPA ŞARKI SÖZLERİ


TARKAN-CUPPA ŞARKI SÖZLERİ

Hey tayfa kalk kalk kalk hadi durma...
Hey hey tayfa hey hey hey...

Televizyonu açma
Telefonuna da bakma
Ne acıklı ne saçma
Sanki kıyamet...

Herşey satılık
Kalpler de katılık
Aşklar yatılık
Alkışla millet
...

Cuppa cuppa cuppa
Cuppa da cuppa
Bağıra çağıra bass bas
Sabaha kadar dans

Hey tayfa kalk kalk kalk hadi durma...
Hey hey tayfa hey hey hey...

Geri adım atma atma, geri adım atma atma
Geri adım atma atma, geri adım atma atma

Doğduk biz bu düzene
Ötekini üzen üzene
Olur mu ondan bizene
Küfür kıyamet

Kalperi kıran kırana
Bir sor be gönül koyana
Nedir bu oyuna uyana
Kopmuş ta millet

Cuppa cuppa cuppa
Cuppa da cuppa
Bağıra çağıra bass bas
Sabaha kadar dans

Hey tayfa kalk kalk kalk hadi durma...
Hey hey tayfa hey hey hey...

Geri adım atma atma, geri adım atma atma
Geri adım atma atma, geri adım atma atma

Çaresi yok yanacağız biz de
Birlerine kanacağız biz de
Vuracaz dibe dibe
Önce elbette havalanacağız biz de

Cuppa cuppa cuppa
Cuppa da cuppa
Bağıra çağıra bass bas
Sabaha kadar dans

Hey tayfa kalk kalk kalk hadi durma...
Hey hey tayfa hey hey hey...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.