yeni şarkı sözleri

KORAY AVCI - HOŞGELDİN ŞARKI SÖZLERİ

KORAY AVCI - HOŞGELDİN SÖZLERİ

Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin
Ah ışıklar içinde kaldım, yandım efendim

Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar

Sen bana geç geldin, ben sana erken
Tutuşsun gün, yansın geceler, vaktimiz varken

Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin
Ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim

Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar

Sen bana geç kaldın, ben sana erken
Soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken

13 yorum:

  1. Senin ona paylaştığın şarkı.. nefret edyrum bu şarkıdan senden ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız13 Ekim

      Uzgunum. Benzer durum yaşıyoruz sanırım.

      Sil
    2. Bence harika bir şarkı ❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  2. Adsız04 Eylül

    Yaşamı karşılayan en iyi şarkı

    YanıtlaSil
  3. Adsız17 Ekim

    çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Adsız03 Ocak

    Malesef aynı durumu yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  5. Adsız02 Şubat

    Ahhh be öküzüm sen bana geç kaldın ben sana erken....Sonumuz böyleýmis be.. kalbim yangın yeri.. seni hep sevicem..Aramızda kilometreler olsa bile...Belki bir daha görüşemesek bile..:(

    YanıtlaSil
  6. Herşey çok güzel ama biz bi türlü bu şarkıyı söyleyemedik 😂😂🤣🤣😂

    YanıtlaSil
  7. Adsız28 Ekim

    Cenk tosun ve resul dindarın sesinden bu şarkıyı dinlemek çok daha güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çoooooooooooooooooookkk çok güzel hakikaten

      Sil
    2. Hemde çok güzel hakikaten çok güzel

      Sil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.