yeni şarkı sözleri

DERYA ULUĞ - OKYANUS ŞARKI SÖZLERİ

DERYA ULUĞ - OKYANUS ŞARKI SÖZLERİ

Her yer de okyanus sen boğuldun derede
Zamanla unutulur hani aklın nerede
Saatin mi bozuldu niye kaldın geçmişte
Al bir zaman bir de akıl bu da benden sana hediye

Dön hadi artık dünyaya
Aç gözünü zaman dar
Vazgeç artık eh be yavrum
Bunun sonu çok zarar

Eller ne dese inanmadın
Yürek yandı aldırmadın
Vuruldu kaç kere yüzüne
Sevmiyor dediler duymadın

Her yer de okyanus sen boğuldun derede
Zamanla unutulur hani aklın nerede
Saatin mi bozuldu niye kaldın geçmişte
Al bir zaman bir de akıl bu da benden sana hediye

1 yorum:

  1. Adsız21 Mart

    Süper ben de şarkıcı olmak istiyorum da 23 şarkı olarak bunu ezberledim baştan sona kendim 45 şarkı yazdım harikayım teşekkürlerinizi yazın lütfen hoşçakal

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.