yeni şarkı sözleri

YILDIZ TİLBE - OYNAT ŞARKI SÖZLERİ

YILDIZ TİLBE - OYNAT ŞARKI SÖZLERİ

Oynat çatlat
Oynat kiminle dans ediyorsun

Korktum kaçmadan
Boş konuşmadan
Senden bıkmadan
Anlatamadan

Çok vurulmuştum
Canım olmuştun
Aşkla dolmuştum
Senle sarhoştum

Kal kal kal kal dedim
Şimdi olmaz dedin
Beyaz gömlek giydin
Çıkarken öpmedin

Küt küt küt kalbim
Güm güm güm gönlüm

Oynat kiminle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat çatlat
Oynat kiminle dans ediyorsun

Aşk aromalım
Alaka soslum
Sonsuz cazibem
İster her zerrem

Ağlattın beni
Çok üzcem seni
Yemek yapmıycam
Ayrı uyucam

Kal kal kal kal dedim
Şimdi olmaz dedin
Beyaz gömlek giydin
Çıkarken öpmedin

Küt küt küt kalbim
Güm güm güm gönlüm

Oynat kiminle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat çatlat
Oynat kiminle dans ediyorsun

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.