yeni şarkı sözleri

CANFEZA - SET ŞARKI SÖZLERİ

CANFEZA - SET ŞARKI SÖZLERİ

Demek Hala O Var Aklında
Artık Konuşmuyorum Hakkında
Neler Geçiyor Bilmesem de Aklından
Her Neyse Her Şeye Hakkın Var

Bu Sana Son Şiirim, Hayrını Gör
Artık Kazanmaya Bak, Kaybını Göm
İstedim Ki Son Bir Kez Ayıbını Göm
Son Defa Da Olsa Kaybını Gör

Demek Hala O Var Kalbinde
Öyleyse Vazgeçiyorum Harbimden
Çok Yorduğumun Farkındayım
Sonsuza Dek Bensiz Kal, Dinlen...

Bu Gece Uğurladım Seni Aklımda
Akıl Gelir Anca Hakkından
Aklı Kalpte Gördüğünün Farkında
Geçti Kördüğümün Çarkından

Demek Hala O Var Nefesinde.
İndim Sana Gelen Atın Tepesinden
Demek Gönlün Mektebinin Efesinde
Vazgeçtim O Halde Hevesimden

Bu Yaptığını Kader Kenara Yazdı
Gerçek Yüzünü Bulacağımı Bilsem Aramazdım
Kaderin Yazdığını Da Allah Gördü
Ben İyi, Uslu İstedim
Aslında Yaramazdın

Demek Hala O Var Bakışında
Eminim O Bakış, Bu Gözlere Yakışır Da
Uzağa Kürek Çekmeli Akışından
Bize Okyanusta Boğulmak Yakışır Da

Bu Seninle Son Yakın Temasım
Elvedadır Bu Mektubun Teması...
Durumu Zorlaştırmak Anlamsız
Bu Son Kez Olacak Velhasıl

Demek Hala O Var Gülüşünde
Ona Bir Naz Var Yürüyüşünde...
İhanetin En Farklı Türüsün Sen
Çekil De Ayaklarım Yürüsünler

Bu Benden Kendi Adını Son Duyuşun
İçimdeki Tüm Heyecanın Uyuşuk
Ölmeden Önceki Son Buluşum
Su İçerken Düştüğüm Son Kuyusun...

Demek Hala O Var Yemeğinde
İnsan Utanıyor Kendi Emeğinden
Aç Gözlülük Seninkisi Diyeyim Ben
Önünde Yediğin, Arkanda Yemediğin De

Bu Sana Olan Beşeri Aşkım Bitti
Artık Adını Ağzına Alan Da İttir
Parmaklarım İğne, Saçların İplik
Dudaklarımı Sonsuza Dek Diktim...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.