yeni şarkı sözleri

A.P.O. & 9 CANLI - DELİ DEDİLER ŞARKI SÖZLERİ

A.P.O. & 9 CANLI - DELİ DEDİLER ŞARKI SÖZLERİ

[A.P.O.]
Birinciliklerimiz sadece Türkçe olimpiyatlarında,
Ayırmak istediklerim bekler sınıfllarında,
Minareyi çalanın yalanlar kılıflarında,
Taraf yazar taraftarına kimbilir kimin malıyla ?
Söylemem,uçan halıyla gelirken,
yollandım Orta Asya'dan bela bulaşmadan yazardım,
Gardım,düşmedi ben gördüm
Dünyayı,sen baksan kaç yazar plazmadan !
Finans baban (Oh) çok mu söyle akraban,
Cebinde para varsa hepsi olur akrobat,
Ahtapot gibi sarılmış her sokakta piskopat,
Demokrat olur Anca kendindense bürokrat !
Bu böyle,düzen bu böyle,güzel bu böyle,
Geldi böyle gitmesin mi söyle,
Ölüm var her bi köyde ve kaldırır mı miğde?
Delirdim gerek yok bence hiç delile !

Bana deli dediler ,
Bırak da desinler kara kediler,
Girdi aranıza para dediler,
Düştü gözünden yara dediler, bahtı kara dediler !

[9 CANLI]

Umrumda değil beni sevmeyin,
Uykumda gelir en acı sözlerim,
Zil zurna değil rap ile kitlerim,
Duydun mu beni rap ile beslerim !
Aslanım azmayın unuttum kasmayı,
15 senedir yoruldu kaslarım,
Ama ben burdayım dipdiri kaskatı,
Emekli oldular hepside yaşlanıp !
Toplanın ,gerekirse tayfanız joplanır!
Acı verir saplanır şoklanır,
Mor göz fotoları sollanır (!) son sırada babanız,
Yapabilen olmadı taklitimi bile,
Kaçabilen olmadı takdiri mi dene,
Göz atan olmadı takvime bi kere,
Hak eden kalmadı takdiri bi kere !

Bana deli dediler ,
Bırak da desinler kara kediler,
Girdi aranıza para dediler,
Düştü gözünden yara dediler,bahtı kara dediler !

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.