yeni şarkı sözleri

AHMET ASLAN - GİRESUN'UN İÇİNDE ŞARKI SÖZLERİ

AHMET ASLAN - GİRESUN'UN İÇİNDE ŞARKI SÖZLERİ

Giresun’un içinde iki sokak arası
Altı kurşun attılar, üç de bıçak yarası
Vuruldum düştüm yere gidemedim uzağa
Ne edelim sevdiğim düşürdüler tuzağa
Ne edelim Feridem düşürdüler tuzağa

Giresun’un içinde gezerim yali yali
Feride’mi vuranın çekilir mi vebali?
Vuruldum düştüm yere gidemedim uzağa
Ne edelim sevdiğim düşürdüler tuzağa
Ne edelim Feridem düşürdüler tuzağa

Söz - Müzik: Mustafa Küçük

1 yorum:

  1. ÇoK GÜZEL YA VALLA HARİKA İNSANI ANLATAN ŞARKI BOYLE OLUR HELE AHMET ASLAN SÖYLERSE çok

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.