yeni şarkı sözleri

GÜLBEN ERGEN - KALBİMİ KOYDUM ŞARKI SÖZLERİ

2015 GÜLBEN ERGEN-KALBİMİ KOYDUM ŞARKISI

Gülben Ergen'in yepyeni albümünde çıkış şarkısı Kalbimi Koydum şarkısının sözlerini sizler için derledik. İşte Gülben Ergen 2015 yeni albüm yeni şarkısı Kalbimi Koydum şarkısı...

Kalmam içimde bir an umudum olmasa aşktan
Hiç uzatmam bu diyardan çeker giderim
Başımı yasladım O huzurlu omzun olmasa
Ne anlamı var, bu sonsuz güzelliklerin !
Ben yolumu kalbinde buldum
Aklımı aşkınla korudum
Güvendiğim ne varsa yıkıldı
Sen sapasağlam durdun

Kaybedecek bir ömürlük hayat
Sen olmazsan tadı kalmayacak
Bir yanım dolup taşarken
Bir yanım hep yarım kalacak
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Kalbimi çıkardım yerine
Kalbini koydum en derine
Ağlatma incitme canımı al yerine
Ne olursa olsun vazgeçme

GÜLBEN ERGEN 2015 KALBİMİ KOYDUM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Gülben Ergen-Kalbimi Koydum Şarkısı
  2. Gülben Ergen-Panda Şarkısı
  3. Gülben Ergen-Yaklaş Yaklaş Şarkısı
  4. Yıkıl Karşımdan 
  5. Kusura Bakma 
  6. Aşkla Aynı Değil 
  7. Sana Bıraktım 
  8. Özledim 
  9. Pervane
  10. Aşk Mı Para Mı 
  11. Geçmişle Bir Derdim Yok 
  12. Özelimsin 
  13. Bugünün Sevdalısı 
  14. Seninle Olmak Var Ya
gülben ergen kalbimi koydum, gulben ergen kalbimi koydum sozleri, 2015 gülben ergen albümü şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.