yeni şarkı sözleri

ZİYNET SALİ - MEVSİMSİZİM ŞARKI SÖZLERİ

ZİYNET SALİ - MEVSİMSİZİM ŞARKI SÖZLERİ

Kendimi attım kucağına aşkın
Bugünleri de gördüm ya şükür
Yollar bizim dön teker üstü
Şimdi nereye istersen sür sarı gün yüzü,
Mavi gökyüzü tersi de olur bozulmaz büyü
Mevsimsizim istisnasız
Nereye istersen gelirim ben
Unutturdun bana, evlerimi, dertlerimi
Ben sorsam, susardı konuşturdu katili
Benden sana söz, bende bulacağım katili!
Aradığım yerde aklındayım
Yıldızların altındayım
Gözümün feri, canımın içi
Sadece senin, sen istersen
Paradan Puldan, pul damladır
Aşktan Meşkten yaş damladır
Biter aşk hali, hoppala gümgüm
Kafayı değiştir, her yer bizim

ziynet sali 2015, ziynet sali 2015 mevsimsizim, ziynetsali yeni sarkisi mevsimsizim sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.