yeni şarkı sözleri

RISING STAR MEHMET RAŞİT ÜNAL - SAÇLARINI TARAMIŞSIN ŞARKI SÖZLERİ

RISING STAR MEHMET RAŞİT ÜNAL - SAÇLARINI TARAMIŞSIN ŞARKI SÖZLERİ

Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Gidipte ya dene vardin
Omrum buna dayanir mi
Gidipte ya dene vardin
Kenan buna dayanir mi

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

rising star mehmet raşit ünal saçlarını taramışsın, 2015 mehmet raşit ünal saçlarını taramışsın sözlerimehmet raşit ünal saçlarını taramışsın şarkısı sözlerimehmet raşit ünal saçlarını taramışsın sarkisi, sözleri 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.