yeni şarkı sözleri

MURAT DALKILIÇ&ZEYNEP BASTIK(AŞK YENİDEN) - BEN KALP SEN ŞARKI SÖZLERİ

MURAT DALKILIÇ ZEYNEP BASTIK - BEN KALP SEN ŞARKI SÖZLERİ

Murat Dalkılıç ile Zeynep Bastık yeni bir şarkıda buluştu. Aşk Yeniden dizi müziği Ben Kalp Sen şarkısının sözleri yazımızın devamında...

[Zeynep Bastık]
Aynı yolları yürümüşüz bak
Elalemin soğuğunda üşümüşüz tesadüfen
Belki yan yana durup
Aynı tiyatroyu bile seyretmişizdir
Ne çok ortak yönümüz var, farkımız da var
Masum bir çocuk, minik bir bebek var
Ziyanı yok elbet onda hayatın ta kendisi var
Aaaaaaaaa...

[Murat Dalkılıç]
Bu yüzden yazılmış bu ben kalp sen defteri
İlk satırlarına aşk
Yeniden yazmışlar

[Murat Dalkılıç-Zeynep Bastık]
Şimdi
Akla sirayet etmiş
Meçhul renkli nefesini
İçime çektiğime göre
Her anına eşlik etsem
Naçizane

Şimdi
Akla sirayet etmiş
Meçhul renkli nefesini
İçime çektiğime göre
Her anına eşlik etsem
Naçizane

Bu yüzden yazılmış bu ben kalp sen defteri
İlk satırlarına aşk
Yeniden yazmışlar

murat dalkılıç ben kalp sen, zeynep bastık ben kalp sen sözleri, aşk yeniden dizi müziği sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.