yeni şarkı sözleri

KİRALIK AŞK - GİDEMEZSİN ŞARKI SÖZLERİ

KİRALIK AŞK(ZEYNEP ALASYA) - GİDEMEZSİN ŞARKI SÖZLERİ

Gidemezsin kalbim susuz sana
Gidemezsin doyamadım daha

Gidemezsin bu kadar çabuk olmaz
Ellerim ellerini arar

Vazgeçemezsin gözlerin gözlerimi
Kalbin sevgimi arar

Beni bırakma sensiz yarınlara
Hep yanımda kal

Hep benimle kal
Elbet bir gün benim olacaksın

Biliyorum bekliyorum
Benden uzaklaşamayacaksın
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Giderden mutlu olamazsın
Gidemezsin kendini kandırma
Gidemezsin ne yaşadık ki daha

kiralık aşk gidemezsin sözleri, kiralık aşk dizisi gidemezsin sözleri, zeynep alasya kiralık aşk dizisinde çalan gidemezsin sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.