yeni şarkı sözleri

İNADINA AŞK - ÖLÜNMÜYOR MUTSUZLUKTAN ŞARKI SÖZLERİ

İNADINA AŞK(KOLPA) - ÖLÜNMÜYOR MUTSUZLUKTAN ŞARKI SÖZLERİ

Söz geçmiyor ki zamana, akıyor aldırmadan
Bakma sen bana canım her türlü yaşıyor insan
Kah dikilir durur, kah diz çöker ömrüm aşkın önünde
Eğilecekse başım senden olsun,
Canın sağ olsun
Kah aradım kendimi,
Kah kayboldum boşlukta
Sen yokken denedim kaç kere,
Ölünmüyor mutsuzluktan
Kah aradım kendimi,
Kah kayboldum boşlukta
Sen yokken denedim kaç kere,
Ölünmüyor mutsuzluktan
Dile gelip konuşmazlar, sırdaşımdır duvarlar
Hesabım kendimle, hiç kimse duymayacak
Kah vazgeçtim kendimden, kah gülümsedim doğan güne
Böyledir yaşamak
Eğilecekse başım senden olsun,
Canın sağ olsun
Kah aradım kendimi,
Kah kayboldum boşlukta
Sen yokken denedim kaç kere,
Ölünmüyor mutsuzluktan
Kah aradım kendimi,
Kah kayboldum boşlukta
Sen yokken denedim kaç kere,
Ölünmüyor mutsuzluktan

inadına aşk dizisinde çalan ölünmüyor mutsuzluktan şarkı sözleri, inadına aşk dizisi müzikleri, inadına aşk ölünmüyor mutsuzluktan

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.