yeni şarkı sözleri

GÖKHAN KESER - HİÇ VAKTİM YOK ŞARKI SÖZLERİ

GÖKHAN KESER - HİÇ VAKTİM YOK ŞARKI SÖZLERİ

Gökhan Keser'in 2015'te çıkarmış olduğu Maxi Single albümünde 3 şarkı bulunuyor. Şarkıların üçü de birbirinden güzel. "Bul Beni" isimli albümünde İnlerim Allah, Söylesem Ayıp Olur, Hiç Vaktim yok şarkıları beklenen ilgiyi gördü. İşte Gökhan Keser'in Bul Beni isimli albümündeki "Hiç Vaktim Yok" isimli şarkısının sözleri. Albümdeki diğer şarkıların sözlerini de yine sitemizde bulabilirsiniz.

GÖKHAN KESER - HİÇ VAKTİM YOK

İçime yalnızlığın çöktü bu akşam
Gel desem gelemezsin kaldı umut yarına
Üstüme titrerdin ya her çağırışımda
Kadere boyun eğdim sensiz yatağımda

Kelimelerle anlatılamayan fedakarlık bu
Karşılıksız sevgiyi tarif et bana
Biliyorum zor gelecek belki bahar hiç gelmeyecek
Kalbimi mühürledim yalnızım ah

Duygularını bile bile bana ap açık gösterdin ya
Kaygıları yene yene sevmeleri öğrendik ya
Birbirimize iyi gün kötü gün diye söz verdik ya
Kaybedecek hiç bir vaktim yok

2015 Gökhan Keser Bul Beni Albümü Şarkıları
01- Gökhan Keser-İnlerim Allah
02- Gökhan Keser-Söylesem Ayıp Olur
03- Gökhan Keser-Hiç Vaktim Yok

gökhan keser 2015 albümü, gökhan keser bul beni albümü hiç vaktim yok, gokhan keser hiç vaktim yok sozleri, gokhan keser hiç vaktim yokhiç vaktim yokhiç vaktim yok sözleri, gökhan keser hiç vaktim yok sözleri, hiç vaktim yok şarki sozu, gokhan keser hiç vaktim yok sarki sozu, gokhan keser hiç vaktim yok sarki sozleri, gokhan keser hiç vaktim yokolur sarkisi 2015,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.