yeni şarkı sözleri

DEMET AKALIN - PIRLANTA ŞARKI SÖZLERİ

DEMET AKALIN - PIRLANTA SÖZLERİ

Demet Akalının "PIRLANTA" albümünde bir çok şarkısı hit oldu ve radyolarda sık sık çalınıyor. Bunlardan biri de Pırlanta şarkısı, Albüme de adını veren şarkı yine çok tutulacak şarkılardan biri olmaya aday.Demet Akalın en son Gölge isimli şarkısına klip çekti bakalım belki Pırlanta şarkısınada yakında bir klip gelebilir. İşte Pırlanta şarkısının sözleri


DEMET AKALIN - PIRLANTA

Sadece sen mi kurnazsın
Yalanına çocuklar inansın
Bende ne noksan ne eksilen var
Seni yüzde doksan etkileyen var

Tercihine saygı duyacaktım
Efendi efendi susacaktım
Ne zaman ki gerçeği öğrendim
Gülmekten ölecektim

Özgüveni tavan eksik afilli
Avucuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı pırlantaya mı karşı

Özgüveni tavan eksik afilli
Avucuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı pırlantaya mı karşı

Pırlanta Albümü Şarkıları

- Bekleyemedin Mi
- Beş Yıl
- Ders Olsun (Ufuk Akyıldız Club Remix)
- Ders Olsun
- Gidenlerin Kalanları
- Gölge
- Günaydın Abla
- Matmazel
- Pırlanta
- Seven Sever
- Ya Sana Birşey Olursa
- Çalkala
- Özüme Döndüm
- Şerefime Namusuma 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.