yeni şarkı sözleri

ÇİLEK KOKUSU - GÜLÜMSE YETER BANA ŞARKI SÖZLERİ

ÇİLEK KOKUSU - GÜLÜMSE YETER BANA ŞARKI SÖZLERİ

Her şeyin ötesinde kaldım, kalakaldım…
Şaştığım, yanaştığım…
Güzel sözlerine değil, isimsiz gözlerine inandığım..
Hiç pişman olmayıp asla peşini bırakmadığım kadın
Her zaman bu kadar derin her zaman bu kadar benim,
Daima küçük bir kız gibi sarıl bana,
Al beni öp biraz, dokun sakin ve usulca,
İzin ver senin için yazılmış olmama
Gülümse yeter bana…

Çilek Kokusu dizisi 9.bölümde çalan gülümse yeter bana şarkısının sözleri

çilek kokusu dizi müzikleri, cilek kokusu gülümse yeter bana sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.