yeni şarkı sözleri

BURAY- İSTERSEN ŞARKI SÖZLERİ

BURAY - İSTERSEN ŞARKI SÖZLERİ

İzini kaybettiğim duygulara
Bir gülüşle kavuşmakmış aşk
Sana anlatılan her masala
Bile bile aldanmakmış aşk
Ansızın umutsuzluk yelken açıp uzaklaşınca
Ufuktan, anlıyorsun bak
Sonbaharda yapraklar sararırken
Sen de yeşile bürünür aşk
İstersen yak savur dağıt beni yarala
Al bütün varım yoğum senindir
Ben yazdım seni, diğer yarıma
İstersen yık, acıt, kanat, beni parçala
Ölsem de kıyan senin elindir
Sen dokun ziyan olmaz bana
Dalgaları durulur sular gibi
Hasretin çarpar yüreğime
Saçlarını savurur rüzgar gibi
Ay gibi parlar geceme
Sen iste dağları,
Sen iste yolları aşayım
Geç kalma yaz beni diğer yarına
Sen iste dağları,
Sen iste yolları aşayım off
Sen dokun ziyan olmaz bana

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.