yeni şarkı sözleri

BEHZAT UYGUR - DOLUNAY ŞARKI SÖZLERİ

BEHZAT UYGUR - DOLUNAY ŞARKI SÖZLERİ

Beceremedik ki biz aşkı yüklenip taşımayı
İşin açığı sen kendini olaya hiç vermemişsin
Aşk dediğin bir kalbin ederinin tam ortası
Sen zahmet edip ona da bir adım gelmemişsin
Ben takip takip yoruldum
Sen sakin sakin oturdun
Biz diye bir şey kaldı mi zaten
Olanı da savurduk
Ah ne güzel açıldı gözlerin bana dolunayda
Her ne kadar deseler de senden bana yok fayda
Giderim gitmesine yürekten kopartırım sana bir parça
Senden öte yok zaten sadece senle dolu çanta

behzat uygur sarkisi dolunay sozleri, behzat uygurn oglu dolunay sarki sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.