yeni şarkı sözleri

ŞEYMA ERDOĞAN & YUSUF GÜNEY - DEĞİLSİN ŞARKI SÖZLERİ

ŞEYMA ERDOĞAN & YUSUF GÜNEY - GÖNLÜM SEVDİ SENİ HEM DE DELİCE ŞARKI SÖZLERİ

[Şeyma Erdoğan]
Bekle sevdiceğim daha çok erken
Umudun bittiği yerde değilsin

[Yusuf Güney]
Hayaller umutlar bir bir tükensin
Dik duramayan serde değilsin

[Şeyma Erdoğan]
Olmazı oldurmak denktir yanlışa
O sıcak sevdayı döndürür kışa
Düz ovada gönül yolunu şaşa
Her şeyi kapatan perde değilsin

[Şeyma Erdoğan&Yusuf Güney]
Gönlüm sevdi seni hem de delice
Hayaline uzanır elim gizlice
Hatalar yapar gündüz gece
Sen sarılacak türde değilsin

Parmak basıp durma gönül yarama
Ben çözüm bulamadım sende arama
Aşk alır götürür bir yere ama
Hiç göremeyen kör de değilsin

**

[Yusuf Güney]
Bekle sevdiceğim daha çok erken
Umudun bittiği yerde değilsin

[Şeyma Erdoğan]
Hayaller umutlar bir bir tükensin
Dik duramayan serde değilsin

[Şeyma Erdoğan&Yusuf Güney]
Olmazı oldurmak denktir yanlışa
O sıcak sevdayı döndürür kışa
Düz ovada gönül yolunu şaşa
Her şeyi kapatan perde değilsin

[Şeyma Erdoğan&Yusuf Güney]
Gönlüm sevdi seni hem de delice
Hayaline uzanır elim gizlice
Hatalar yapar gündüz gece
Sen sarılacak türde değilsin

Parmak basıp durma gönül yarama
Ben çözüm bulamadım sende arama
Aşk alır götürür bir yere ama
Hiç göremeyen kör de değilsin

[Şeyma Erdoğan&Yusuf Güney]
Gönlüm sevdi seni hem de delice
Hayaline uzanır elim gizlice
Hatalar yapar gündüz gece
Sen sarılacak türde değilsin

Parmak basıp durma gönül yarama
Ben çözüm bulamadım sende arama
Aşk alır götürür bir yere ama
Hiç göremeyen kör de değilsin

şeyma erdoğan bekle sevdiceğim sarkisi, gonlum sevdi sen hem de delice şarkısı kim söylüyor, yusuf  ügney 2015, ysuf güney şeyma erdoğan şarkısı, parmak basım durma gönül  yarama şarkısı, gönlüm sevdi seni hem de delice şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.