yeni şarkı sözleri

SERDAR ORTAÇ - NANKÖR ŞARKI SÖZLERİ

SERDAR ORTAÇ - NANKÖR ŞARKI SÖZÜ

Aramızda bir sürü düşman var
Sürü nankör var ve bakan kör var
Yanımda aşkı bilen sensin
Hak eden sensin sana borcum var

Nankör var nankör var nankör var
Delinin birisi çaldı kalbimi çok
Varlığında yeter bana hiç borcun yok
Yüzümüzde güneş aşkımız sağolsun

Yaşasın kalbimde başka hiç arzum yok
Bana sorduysan seni çok seviyor
Ona kızdıysan beni affet diyor
Ne kadar masum ne çocuksu yüzün
Bin belaya bin cezaya eşdeğer bir sözün

Aramızda bir sürü düşman var
Sürü nankör var ve bakan kör var
Yanımda aşkı bilen sensin
Hak eden sensin sana borcum var

Nankör var nankör var nankör var
Delinin birisi çaldı kalbimi çok
Varlığında yeter bana hiç borcun yok
Yüzümüzde güneş aşkımız sağolsun

Yaşasın kalbimde başka hiç arzum yok
Bana sorduysan seni çok seviyor
Ona kızdıysan beni affet diyor
Ne kadar masum ne çocuksu yüzün
Bin belaya bin cezaya eşdeğer bir sözün

Aramızda bir sürü düşman var
Sürü nankör var ve bakan kör var
Yanımda aşkı bilen sensin
Hak eden sensin sana borcum var

serdar ortac nankor sozleri, serdar ortac 2015 nankor sarkisi, serdar ortacin yeni klibi nankör sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.