yeni şarkı sözleri

BETÜL DEMİR - SANA NOLMUŞ ŞARKI SÖZÜ

BETÜL DEMİR - SANA N'OLMUŞ ŞARKI SÖZLERİ

Hoş geldin nihayet bitti mi huzura yolculuk
Sen yokken acıların en dibine vurduk
Şimdi eskisinden güçlü içimdeki çocuk
Doğru duydun biz seni unuttuk

Nefes Nefese kalmışsın çok mu dikti yokuş
Havandan geçilmiyordu gel şimdi konuş
Bi değişmiş göründün gözüme, onu diyodum
N'olmuş, N'olmuş Sana N'olmuş

Üstüme fenalık geldi, aşk olmaz ki zorla
Bağımsızlık ilan ettim bizim tarafta
Bitti ve anladım ki oh be hele şükür
Ben yine aydan gün aldım geçtiğimiz hafta

betul demir sana nolmuş, betül demir sana ne olmuş şarkısı, betül demir yeni şarkısı sana nolmus sozler,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.