yeni şarkı sözleri

CEF - UYUYUNCA GEÇER ŞARKI SÖZLERİ

CEF - UYUYUNCA GEÇER ŞARKISI

Yazıklar oldu bile gitmeden önce ama yeni anlıyorum
Hiç sevmemişti beni aslında
Daha şimdi çözüyorum

Kendini yerden yerlere vursa
Her gece bağıra çağıra seni seni sustum
Bendeki bu hali kime sorarsan, dert...

Sevdiğime seveceğime
Hatırı kırık sözlerime
Sana değil gülüşlerime kızıyorum
Yandığıma, tutuştuğuma
Boynu bükük duruşlarıma
Kalbimin o atışlarına acıyorum.
Yatıyorum..

Uyuyunca geçer
Uyanınca geçer
Sabah olunca güneş dokununca
Her şey daha da beter..
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Uyuyunca geçer
Uyanınca geçeryeni-sarkisozleri.blogspot.com
Sabah olunca güneş dokununca
Her şey daha da beter..

cef uyuyunca geçer şarkısı, cef 2015, uyuyunca geçer şarkısını kim söylüyor, sevdiğime seveceğime şarkısı, yandığıma tutuştuğuma şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.