yeni şarkı sözleri

BERKAY - BENİM HİKAYEM ŞARKI SÖZÜ

BERKAY - BENİM HİKAYEM ŞARKISI

Bilmiyorum pişman mısın
Kendi hatalarını görmez oldun
Sen bana düşman mısın
Varlığımdan rahatsız olmuşsun
Kaçarsın doğrusun
Kendinden bile korkarsın
Durdurulmaz mı bu kin bu öfke
Kalmamış bizden bir şey içinde
Haklıydın belki sen de kendince
Yalan yok ki benim hikayemde
Yanılıp da gidiyorsun
İnan artık bendeki aşka
Düşünmeden ah çekiyorsun
Benim aşkım saf temiz anla.

2015 BERKAY BENİM HİKAYEM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Berkay-Benim Hikayem
  2. Berkay-Aşktan Fazla
  3. Berkay-Gel Gel
  4. Berkay-İnanırım
  5. Berkay-Sen Varsın
  6. Berkay-En Azından
  7. Berkay-Saygı Duyarım
  8. Berkay-Beni Bozar
  9. Berkay-İki Kişiden Biri
  10. Berkay-Baştan Sevelim
  11. Berkay-Yığılıp Kaldım
  12. Berkay-Unuturum
  13. Berkay-Kararsızım
  14. Berkay-Benim Hikayem (Alaturka V.)
berkay 2015, berkay benim hikayem sarkisi, berkay yeni sarkisi, berkay benim hikayem sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.